Пошуковий запит: (<.>A=Кривильова О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
|
1. |
Кривильова О. А. Професійне становлення інженера-педагога в умовах вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / О. А. Кривильова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 399-403. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_38-39_65 Розглянуто сутність компетентнісного підходу відносно професійного становлення інженера-педагога, освітні та управлінські заходи впровадження означеного підходу у процес підготовки інженера-педагога в галузі економіки, принципи реалізації концептуальних ідей.Рассмотрены сущность компетентностного подхода относительно профессионального становления инженера-педагога, образовательные и управленческие мероприятия внедрения данного подхода в процесс подготовки инженера-педагога в области экономики, принципы реализации концептуальных идей.The article deals with the essence of the competence approach regarding professional development of engineer teachers, educational and management activities implementing this approach in the preparation of engineering teacher in the field of economy, the implementation principles of conceptual ideas.
|
2. |
Кривильова О. Використання педагогічних технологій у формуванні творчої особистості бакалавра-викладача практичного навчання [Електронний ресурс] / О. Кривильова // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2011. - № 4(2). - С. 80-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2011_4(2)__14
|
3. |
Кривильова О. Особливості психолого-педагогічної діяльності викладачів професійно-технічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. Кривильова // Молодь і ринок. - 2014. - № 5. - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_5_12 Розкрито нормативно-правову базу організації діяльності викладачів професійно-технічних навчальних закладів. Проаналізовано сутність їх професійної діяльності та особливості її реалізації на сучасному етапі розвитку освітнього простору. Наведено індивідуально-особистісні (внутрішні) та соціокультурні (зовнішні) фактори успішної професійної діяльності викладачів. Досліджено основні нормативні види діяльності викладачів: методичну, навчальну та організаційну. Розглянуто поняття "професійна компетентність", "інформаційна компетентність", "комунікативна компетентність", "правова компетентність". Зауважено, що сучасна компетентнісна парадигма є практико-орієнтованою у відповідності з цінностями суспільства сталого розвитку. Раскрыта нормативно-правовая база организации деятельности преподавателей профессионально-технических учебных заведений. Проанализированы сущность их профессиональной деятельности и особенности ее реализации на современном этапе развития образовательного пространства. Приведены индивидуально-личностные (внутренние) и социокультурные (внешние) факторы успешной профессиональной деятельности преподавателей. Исследованы основные нормативные виды деятельности преподавателей: методическая, учебная и организационная. Рассмотрены понятия "профессиональная компетентность", "информационная компетентность", "коммуникативная компетентность", "правовая компетентность". Отмечено, что современная компетентностная парадигма является практико-ориентированной в соответствии с ценностями общества устойчивого развития.Reveals the legal framework organizing the activities of teachers in vocational schools. Analyzed the nature of their profession, and especially its implementation at the present stage of development of educational space. Given individual and personal (internal) and sociocultural (external) factors of a successful professional work of teachers. The basic regulatory activities of teachers: methodological, and organizational learning. The concept of professional competence, informational competence, communicative competence, legal competence. It is noticed that the modern paradigm of competence-practice-oriented in accordance with the values of a society of sustainable development.
|
4. |
Кривильова О. Проектування як чинник удосконалення психолого-педагогічної підготовки майбутніх викладачів ПТНЗ [Електронний ресурс] / О. Кривильова // Молодь і ринок. - 2014. - № 12. - С. 92-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_12_22
|
5. |
Кривильова О. А. Творчий підхід у вдосконаленні професійного рівня майбутніх учителів [Електронний ресурс] / О. А. Кривильова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2011. - Вип. 14. - С. 41-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2011_14_12
|
6. |
Кривильова О. А. Стан психолого-педагогічної підготовки майбутніх викладачів птнз в умовах вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / О. А. Кривильова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 41. - С. 530-537. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_41_71
|
7. |
Кривильова О. Особистісні вектори професійного становлення майбутніх викладачів ПТНЗ [Електронний ресурс] / О. Кривильова // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2016. - № 2. - С. 115-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2016_2_20
|
8. |
Сосницька Н. Л. Психолого-педагогічна підготовка майбутніх викладачів професійно-технічних навчальних закладів: акмеологічний аспект [Електронний ресурс] / Н. Л. Сосницька, О. А. Кривильова // Науковий вісник Льотної академії. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 2. - С. 121-126 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sbfasps_2017_2_19
|
9. |
Кривильова О. А. Компоненти психолого-педагогічної діяльності майбутніх викладачів ПТНЗ [Електронний ресурс] / О. А. Кривильова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 43. - С. 170-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_43_26
|
10. |
Кривильова О. А. Організаційно-педагогічні умови психолого-педагогічної підготовки майбутніх викладачів професійно-технічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. А. Кривильова // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 3. - С. 184-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2017_3_30
|
11. |
Кривильова О. А. Особливості використання методів проблемного навчання у психолого-педагогічній підготовці майбутніх викладачів професійно-технічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. А. Кривильова // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2017. - № 3. - С. 20-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texcped_2017_3_7
|
12. |
Кривильова О. Особливості виховної діяльності викладачів професійно-технічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. Кривильова // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2016. - № 1. - С. 182-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2016_1_36
|
13. |
Жигірь В. Підготовка конкурентоспроможних кваліфікованих робітників як мета закладів професійної (професійно-технічної) освіти [Електронний ресурс] / В. Жигірь, О. Кривильова // Молодь і ринок. - 2021. - № 9. - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2021_9_6
|
14. |
Кривильова О. А. Творчість керівника навчального закладу [Електронний ресурс] / О. А. Кривильова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2013. - Вип. 19. - С. 25-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2013_19_8
|
15. |
Кривильова О. Професійна підготовка майбутніх кваліфікованих робітників на основі STEM-орієнтованого підходу [Електронний ресурс] / О. Кривильова, В. Жигірь // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 1. - С. 196-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2022_1_22
|
16. |
Кривильова О. А. Використання майстер-класів у реалізації освітніх завдань [Електронний ресурс] / О. А. Кривильова, О. Б. Голік // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 40. - С. 160-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_40_36
|
17. |
Жигірь В. Сучасні методологічні підходи до професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників у закладах професійної (професійно-технічної) освіти [Електронний ресурс] / В. Жигірь, О. Кривильова // Людинознавчі студії. Серія : Педагогіка. - 2021. - Вип. 13. - С. 34-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2021_13_7
|
18. |
Кривильова О. Фактори впливу на професійний розвиток майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей [Електронний ресурс] / О. Кривильова, О. Голік // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 2. - С. 214-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2022_2_23
|
19. |
Кривильова О. Підготовка майбутніх докторів філософії з професійної освіти до реалізації вимог сталого розвитку суспільства [Електронний ресурс] / О. Кривильова, В. Жигірь // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2022. - Вип. 2. - С. 51-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2022_2_8
|